Steun nu onze campagne "The New Manna", klik hier en draag bij aan de productie van een unieke film over de Eucharistie!

Help de Waarheid te onthullen met
"The New Manna"

Steun de productie van een unieke film die Eucharistische wonderen en de diepere betekenis van de Eucharistie belicht.

Over de film

Ontdek “The New Manna”, een film van hoge kwaliteit die Eucharistische wonderen en de levensreis van Jezus uitlicht, met de expertise van filmmakers van The Lion King, Pirates of The Caribbean en meer.

De film behandelt een aantal Eucharistische wonderen, in het bijzonder de wonderen die wetenschappelijk goed onderzocht zijn. Een diepgaande verkenning van deze wonderen wordt afgewisseld met live-action scenes uit het leven van Jezus, om zo de diepere betekenis van de Eucharistie te onthullen.

Wij geloven dat deze film mensen gaat helpen om dichter tot de Waarheid te komen en om zowel intellectueel als emotioneel geraakt en uitgedaagd te worden.

"Deze film zal revolutionair zijn door de combinatie van Live Action, Special Effects, Theologie en Wetenschap."

Ray Grijalba – Co-producer

Waarom jouw steun essentieel is

Momenteel bevindt de film zich in de productiefase. Tot nu toe zijn de kosten zeer laag gehouden. Het team werkt vrijwillig, waardoor er geen hoge salarissen uitgekeerd hoeven te worden. In totaal zal er evengoed ongeveer 1,4 miljoen euro nodig zijn.

Om de verdere productie van deze film mogelijk te maken, is er financiering nodig. Vele landen hebben hun eigen doelen opgesteld voor de fondsenwerving.

Vanuit Nederland en Vlaanderen hopen wij minimaal 35.000 euro op te halen.

Jouw bijdrage helpt niet alleen mee om deze bijzondere film tot leven te laten komen, maar brengt mensen ook dichter bij de Eucharistie.

Steun ons om de productie te voltooien en de boodschap van Jezus Zijn werkelijke tegenwoordigheid te verspreiden.

Zij steunen ook "The New Manna"

In de film komen ook een aantal bekende katholieken aan het woord. Met name de moeder van de Zalige Carlo Acutis is nauw betrokken bij het project. Verder hebben onder andere Dr. Scott Hahn, Kardinaal Arinze en Fr. Donald Calloway zich verbonden aan dit project, omdat zij 100% geloven in “The New Manna” en het project van harte steunen.

"Je kan geen Carlo Acutis-fan zijn en níet deze film ondersteunen!"

Antonia Acutis, moeder van Carlo Acutis

Help mee!

Met deze film willen wij de liefde voor en het begrip van de Eucharistie vergroten. Dit is ook het doel van Stichting Acutis, en we hopen dat ook jij je hiermee kunt identificeren.

Wilt u nog meer informatie over de film? Bekijk dan de originele website (engels).

Wil je bijdragen aan de verdere productie van de film en zo meehelpen aan de verspreiding van de werkelijke tegenwoordigheid van Jezus in de Eucharistie?

Vul dan nu het donatieformulier in!

Donatieformulier “Steun The New Manna”

Doneer met dit formulier via iDeal, Bancontact of Paypal.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA. Het Google Privacybeleid en de Google Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Vul onderstaand formulier in en we sturen jou de maandelijkse nieuwsbrief per mail toe!

"*" geeft vereiste velden aan