Steun nu onze campagne "The New Manna", klik hier en draag bij aan de productie van een unieke film over de Eucharistie!

Project Eucharistie en ik

Inspirerende filmpjes over mensen en hun relatie met de Eucharistie!

Project ‘Eucharistie en ik’ betreft het opnemen van korte filmpjes waarin gelovigen vertellen over hun relatie met de Eucharistie. Staat de ontmoeting met Jezus centraal, of de kerkelijke communiteit, of heb je een ervaring met de Eucharistie die je wilt delen? Deze filmpjes worden gebruikt via social media ter evangelisatie en ondersteuning van de Rooms-Katholieke gemeenschap. Zo zouden enerzijds niet-katholieken geraakt kunnen worden door de persoonlijke verhalen en kunnen anderzijds katholieken eraan herinnerd worden dat zij er niet alleen voor staan.

Doel en doelgroep

Het project heeft een focus op social media. Middels social media willen wij gelovigen en ongelovigen inspireren. Het doel is om te laten zien dat de Eucharistie mensen raakt en om deze mensen te inspireren om zelf de Eucharistie en de Kerk op te zoeken.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Vul onderstaand formulier in en we sturen jou de maandelijkse nieuwsbrief per mail toe!

"*" geeft vereiste velden aan

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA. Het Google Privacybeleid en de Google Servicevoorwaarden zijn van toepassing.